Pyar bhari kahani lovely girl

 Pyar bhari kahani lovely girl


Usne mujhay raat bhar pyar kiyaa



مجھے یاد ہے کہ ہمارے پہلے سگریٹ ایک ساتھ روتھمینز، درمیانی ٹار، فلٹر کے ساتھ تھے، یقیناً۔ ہفتہ کی رات کے دس بج رہے تھے اور ہم ایک مقامی چرچ کے یوتھ کلب ڈسکو میں شرکت کر رہے تھے۔ مجھے یاد ہے کہ وہ ہوا میں سانس لینے کے لیے باہر گئی تھی۔ خدا، میں ہانپنے کے ساتھ ایسا کر سکتا ہوں، اس نے میری نظروں سے بچتے ہوئے کہا، جیسے ہم سٹیج پر ہوں اور میں سہارا ڈھونڈتے ہوئے اپنی لائنیں بھول گیا ہوں۔ . میں نے اپنی جیکٹ کے اندر روتھ مین کے اپنے پیکٹ کے لیے گھوم لیا۔ میری عجیب سی ہنگامہ آرائی نے اس کی توجہ مبذول کرائی، اور جب میں نے سر اٹھایا تو وہ مسکرا دی۔









مجھے یاد ہے کہ ہمارے پہلے سگریٹ ایک ساتھ روتھمینز، درمیانی ٹار، فلٹر کے ساتھ تھے، یقیناً۔ ہفتہ کی رات کے دس بج رہے تھے اور ہم ایک مقامی چرچ کے یوتھ کلب ڈسکو میں شرکت کر رہے تھے۔ مجھے یاد ہے کہ وہ ہوا میں سانس لینے کے لیے باہر گئی تھی۔ خدا، میں ہانپنے کے ساتھ ایسا کر سکتا ہوں، اس نے میری نظروں سے بچتے ہوئے کہا، جیسے ہم سٹیج پر ہوں اور میں سہارا ڈھونڈتے ہوئے اپنی لائنیں بھول گیا ہوں۔ . میں نے اپنی جیکٹ کے اندر روتھ مین کے اپنے پیکٹ کے لیے گھوم لیا۔ میری عجیب سی ہنگامہ آرائی نے اس کی توجہ مبذول کرائی، اور جب میں نے سر اٹھایا تو وہ مسکرا دی۔



0 comments:

Post a Comment